שקיות נייר – הפתרון האידאלי למיתוג העסק שלכם

פותחים עסק חדש ומתכננים איך למתג את העסק שלכם? מעוניינים לרענן את המיתוג הקיים בעסק שלכם?

שקיות נייר – הפתרון האידאלי למיתוג העסק שלכם

שקיות נייר ממותגות הן פתרון מיתוגי זול לעסקים קטנים ובכלל מתאים לעסקים בשלל תחומים החל מחנויות בגדים ועד מסעדות ובתי קפה.

כיום, מותגים נחשבים הן מקומיים והן בינלאומיים משתמשים בשקיות נייר לאריזת המוצרים שלהם ובכך מחזקים את המותג על ידי “פרסום חינמי” על גבי השקיות.

אז למה בעצם כדאי לבחור בשקיות נייר?

כאשר מדובר בהדפסת שקיות בכמות של 1000 ומעלה ההבדל במחיר בין שקיות חלקות לממותגות הוא זעיר, כך שמשתלם להפיק שקיות ממותגות ובכך לפרסם את העסק שלכם ולהעניק ללקוח תחושה של יוקרה.

דווקא בתקופה הנוכחית בה רוב הענפים רוויים בעסקים חשוב לבדל את העסק שלכם בין היתר על ידי מיתוג.

שקיות הנייר קיימות במגוון גדלים וצבעים, כאשר הצבעים הפופולריים הם לבן, חום קרפט טבעי, שחור ושמנת והמידה הפופולרית ביותר היא 32X25 ס”מ בגודל דף A 4.

ניתן להדפיס על גבי השקית גרפיקה מצד אחד או משני צדי השקית, כאשר הלוגו ממורכז.

כמות המינימום להדפסת שקיות נייר ממותגות היא 1000 שקיות כאשר תאריך האספקה הוא בין 7-10 ימי עסקים ועל הגרפיקה להיות עד 2 צבעי הדפסה לכל היותר.

ניתן להדפיס שקיות נייר בהדפסת שטח מלאה או פרוצס בכמות מינימום של 10000 שקיות כאשר זמן האספקה הוא בסביבות ה-60 ימי עסקים.

לאור המודעות לשמירה על איכות הסביבה בשנים האחרונות חלה עליה בביקוש לשקיות נייר על ידי עסקים מכל הסקטורים על פני סוגים אחרים של שקיות אריזה מאחר והשקיות ניתנות למחזור ואינן מזהמות את הסביבה.

הבחירה בשקיות נייר ממותגות לאריזת מוצריכם תחזק את המותג שלכם כפליים, גם על ידי חשיפה ופרסום שם המותג על גבי השקית וגם תדמיתית בשל המודעות לאיכות הסביבה.

 Call Now Button