כך תמתגו את יום ההולדת של ילדיכם ותצרו חוויה בלתי נשכחת

מיתוג של יום הולדת עשוי להיות אתגר של ממש עבור הורים רבים. הבחירה של האריזות המתאימות, הרכישה של העוגה הנכונה והבחירה של המתנות המתאימות – מצריכים סקר שוק והכנה מוקדמת. לכן, ייצרנו בשבילכם מגוון של טיפים שימושיים להפליא וקלים לביצוע. הנה כל הדרכים שבהם תמתגו את יום ההולדת של הילד שלכם ותהפכו את היום הקסום הזה לחוויה של פעם בחיים.

השקיעו באריזות ממותגות ומתנות מקסימות לכל המוזמנים

אם אתם רוצים להפוך את יום ההולדת למאורע בלתי נשכח ולהעניק לכל החברים לגן מזכרת בלתי נשכחת, אתם חייבים לבחור באריזות ממותגות ובמתנות מקסימות. על ידי הוספת השם של ילדיכם לאריזות הקטנות שאתם עומדים לחלק לכל הקטנטנים, אתם תהפכו את היום למרגש מאי פעם. שימו לב שקיימות מגוון של מתנות ממותגות לגני ילדים ולכן רצוי לבחור בכאלו מגיעות באריזות
איכותיות.

העניקו כרטיסי ברכה אישיים לצד כל מתנה

בכדי להפוך את המתנות שאתם נותנים לכאלו ששווה לנצור ולהוסיף עוד פן מיתוגי ליום ההולדת, כדאי לכם להעניק כרטיסי ברכה עם השם של חתן או כלת האירוע. ניתן להוסיף אותם מראש לכל המתנות הממותגות ולהוסיף הקדשה אישית לכל ילד או ילדה. ככה אתם תהיו בטוחים שאתם גם מייצרים יום הולדת ממותג וגם מלמדים את הילדים שלכם להודות באופן אישי לכל מי שהגיע להשתתף בשמחה.

הדפיסו את התמונה של ילדיכם על עוגת היום הולדת

עוד דרך נהדרת למתג את היום הולדת של הילד שלכם בצורה נפלאה היא בחירה בעוגה הנכונה. כיום ניתן להדפיס את התמונה של הילד על מרבית עוגות היום הולדת וליצור חוויה מרהיבה של צבעים וטעמים בלתי נשכחים. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את התמונה הנכונה ולשלוח אותה למאפייה אשר מתמחה בתחום. ברוב המקרים, זה גם לא יעלה לכם הרבה יותר מעוגת יום הולדת רגילה.

קשטו את האזור של המסיבה במגוון של סרטי בד ודגלונים צבעוניים

קישוט של מתחם המסיבה הוא אחד הצעדים המהנים ביותר והחשובים ביותר שיש במיתוג המסיבה. חשוב שתרכשו מראש דגלונים, בלונים וסרטים אשר נושאים את השם של ילדכם ותתלו אותם במקומות אסטרטגיים ברחבי הגן או הכיתה. ניתן גם להשתמש בצלופן שנשאר מאריזות המתנה בכדי להוסיף טוויסט של צבע לאירוע ולתחום את מקום המסיבה בעזרת סרט סרטי בד ואורגנזה עם השם של הקטן שלכם.

קרא עוד: שקיות נייר ממותגות

 Call Now Button